نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

عارف غلامی قرمزپوش می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۴۴۹۶
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
  • ۵
عارف غلامی قرمزپوش می‌شود
مدافع سابق استقلال در بازار نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران، سرخپوش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، عارف غلامی مدافع سابق استقلال که ابتدای فصل از جمع آبی‌ها جدا شده بود، چند پیشنهاد جذاب از لیگ ایران دارد. غلامی که امیدوار بود در نیم فصل یک بار دیگر پیراهن تیم محبوبش را به تن کند، بعد از جذب رافائل سیلوا مطمئن شد جایی در تفکرات نکونام ندارد و به همین خاطر تصمیم گرفته به سایر پیشنهاداتش فکر کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این مدافع که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم در کارنامه دارد، از تیم‌های فولاد، تراکتور و نساجی پیشنهاد دارد. در این میان تراکتور به واسطه داشتن شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی زاده گزینه چندان جذابی برای غلامی نیست، چراکه قاعدتا فرصت چندانی به این بازیکن برای بازی کردن نخواهد رسید.

نساجی دیگر تیمی است که به دنبال جذب این بازیکن است. غلامی که اصالتا شمالی و اهل گرگان است بدش نمی‌آید برای قائمشهری‌ها به میدان برود، این در حالی است که به نظر می‌رسد بودجه محدود پرشور‌های شمالی احتمال این انتقال را کمرنگ‌تر از سایر تیم‌ها می‌کند.

اما در این میان محتمل‌ترین تیم فولاد خوزستان است. قرمز‌های اهوازی که این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشتند، پیش از این و در یک بازه زمانی میزبان عارف غلامی بوده اند. فولادی‌ها این فصل سومین خط دفاعی ضعیف فوتبال ایران را دارند و احتمالا باید منتظر حضور غلامی در این تیم باشیم. نکته جالب درباره پیشنهادات غلامی اینکه هر ۳ تیم با پیراهن قرمز رنگ در لیگ حاضر هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
11
7
بازیکنی که حدخودش رانمیدوندوتوهمه مسائل فضولی ودخالت میکندبایدبدون تیم باشدوکسی اورانخواد
شیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
7
6
خائن در ربی ها باتوجه به رفاقت باچندلونگی در ربی ها سوتی به عمد می‌داده طبق اخباری که فاش شد دریک مصاحبه روزبه چشمی اسم نیاورداما چندبازیکن گفت در ربی ها به عمد بازی نمیکردن یا خطا سوتی به عمد به لونگی ها میدادن که یکی ازاون ها همین عارف غلامی بوده
‌ahmadsaid
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
8
1
حیف شد که نیامد استقلال وگرنه پرسپولیس مهدی عبدی را برمی گرداند
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
2
2
اینو هیچ تیمی نمیخواد مافیای دلالی دست بکار شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
3
2
عارف بسیار بااخلاق است بایدجایی توپ بزندکه اخلاق مداری حکم اول باشد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->